Kinderboekenweek 2022 van start!

Gepubliceerd op: 5 oktober 2022 10:10

Aangepaste openingstijden

Vandaag gaat alweer de 68e Kinderboekenweek van start! Tot en met 16 oktober staan onze bibliotheken in het teken van de leukste Gi-Ga-Groene boeken en activiteiten. Kom je ook een kijkje nemen?

Op ontdekking in de Bibliotheek

Tijdens de Kinderboekenweek organiseert de Bibliotheek verschillende activiteiten voor kinderen van 6 tot en met 12 jaar. De Kinderboekenweek staat dit jaar in het teken van de natuur, onder het motto Gi-Ga-Groen!. Er zijn heel veel kinderboeken die je helpen de natuur te ontdekken en te begrijpen. Wij hebben ze voor je verzameld in onze Gi-Ga-Groene tent. Durf jij op safari te gaan in de tentastische bibliotheektent?

Tijdens de Kinderboekenweek 2022 gaan kinderen mee op avontuur om al het moois van de natuur te zien en ontdekken ze wat je kunt doen om de natuur te helpen.