Wijziging mondkapjesbeleid

Gepubliceerd op: 17 januari 2022 06:00

Aangepaste openingstijden

Tijdens de laatste persconferentie van vrijdag 14 januari zijn een paar wijzigingen gekomen in de coronamaatregelen.

Het dragen van een mondkapje in de bibliotheek was al verplicht. Het mondkapje moet vanaf zaterdag 15 januari ook op wanneer je gaat zitten. De overige maatregelen blijven hetzelfde.

De bibliotheek is er voor jou

Bij de bibliotheek blijf je welkom om boeken te lenen en terug te brengen. Ben je op zoek naar een rustige plek om te werken of studeren? Kom naar de bibliotheek. Je kan gebruik maken van computers met internet en printer.

Natuurlijk staan we voor je klaar om te helpen met het maken van een afspraak voor een coronaprik, taal en digitale vragen, of vragen over de overheid.

In alle vestigingen volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Per activiteit wordt gekeken of deze door kan gaan. Je vindt deze activiteiten terug in onze agenda. De meeste spreekuren blijven open.

Bekijk de openingstijden voordat je een bezoek brengt aan een van onze vestigingen.

Bekijk de openingstijden van jouw Bibliotheek