Nieuws uit de bibliotheek

Resultaat 41 - 50 (van 205)

• Lekker lezen blijft mogelijk Bekijk details

13 januari 2021

Alle vestigingen van de Bibliotheek Bollenstreek blijven voorlopig gesloten. De sluiting is het gevolg van de overheidsmaatregelen tegen het coronavirus. Gelukkig kun je gewoon boeken blijven reserveren of laat je verrassen met een boekenpakket via de AfhaalBieb.

• Tijdelijk gesloten, maar wat kan er wel? Bekijk details

15 december 2020

De Bibliotheek Bollenstreek is met ingang van dinsdag 15 december gesloten. De sluiting is het gevolg van de extra overheidsmaatregelen tegen het coronavirus. Wij hopen 19 januari de deuren weer te kunnen openen.

• Tijdelijk gesloten, maar wat kan er wel? Bekijk details

• Corona update Bekijk details

15 december 2020

In navolging van de aangescherpte coronamaatregelen zijn alle vestigingen van de Bibliotheek Bollenstreek vanaf dinsdag 15 december tot en met dinsdag 19 januari gesloten.

• Onderhoud aan Wise Bekijk details

10 december 2020

Zondag 13 december wordt aan het programma Wise onderhoud verricht. Een aantal diensten van de bibliotheek zijn dan niet beschikbaar.

• Aanpassing Bibliotheekreglement Bekijk details

30 november 2020

Vanaf 1 januari 2021 wordt het bibliotheekregelement van Bibliotheek Bollenstreek aangepast. Onder andere wordt de naam aangepast naar Gebruiksvoorwaarden. De nieuwe Gebruiksvoorwaarden zijn te lezen via onderstaande link.

• Kinderen het plezier van lezen en schrijven laten ontdekken! Bekijk details

13 november 2020

Een mooi voorbeeld van samenwerking tussen De Willibrordschool en de Bibliotheek Bollenstreek    De Willibrordschool in Lisse kreeg op dinsdag 3 november Schoolschrijver Lisa Boersen op bezoek. Lisa is onder andere bekend van de boeken: Timo en de Oppasninja-reeks en De Stemmenslurper.

• Telefonisch spreekuur Bekijk details

7 november 2020

Voor al je vragen over de bibliotheek kun je terecht bij het telefonisch spreekuur. Elke werkdag tussen 10.00 en 12.00 uur staan we voor je klaar.

• We zijn blij met je! Bekijk details

1 november 2020

We zijn blij dat onze leden de bibliotheek blijven bezoeken, ook in deze bijzondere tijd. Hier willen we je graag voor bedanken. De hele maand november kun je het geschenkboek Het zwijgen van Maria Zachea van Judith Koelemeijer gratis ophalen in jouw bibliotheek!

• app CoronaMelder Bekijk details

22 oktober 2020

De app CoronaMelder. Je hebt er vast al over gehoord; de app van de overheid om het coronavirus te helpen beheersen en bestrijden. Het gebruik van de app is vrijwillig. Het is best een lastige keuze of je de CoronaMelder wilt gebruiken. We helpen je graag bij het kiezen. En als je besluit de app te gebruiken? Dan helpen we je bij het installeren van de app.

Paginanavigatie